Tuesday, December 10, 2013

朋友生日P之紅唇烈而不豔

/
/
/
/

“ 紅 唇 烈 焰 極 待 撫 慰
柔 情 慾 望 迷 失 得 徹 底
鏡 內 人 紅 唇 烈 焰
剩 下 乾 涸 美 麗 ”
  
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

烈焰好,烈豔也好
鮮紅桃紅橙紅....................認真!我都愛!
但深紫紅就往往最離不開我化妝袋
【先止聲明 化妝袋係唔等於化妝箱 袋對於我唻講意指拎出街放落手袋嗰個】

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

就是咁 尋日適逢朋友生日
喺永遠唔可以準時嘅心態底下 我依然比預期遲出門口
所以我咪又係滾水淥腳咁摷倒個袋有乜就用乜
一如以往中旨化個簡單但有個性嘅烈女妝
【OK!你可能心諗:幾有個性呀?,
嗯~個人理解個性之所以叫個性呢......................試答:個人性格
而我個人性格就即係『有咁hea得咁hea又唔俾人發覺就最有性格』】
P.S. [你明唔明呀?] 哈

此相片乃WHOOP IMAGE所擁有
自認懶有個性之紅唇不豔烈女妝

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...