Monday, June 10, 2013

“EYES CREAM” LIQUID EYELINER

本來想去SASA買最近人氣產物“MISS HANA” Gel-Pencil Eyeliner

||

樣是咁的 -
 


當然我係搵唔倒嘅!斷晒貨啦


||

 正當我打算轉身就走之時 就係哩盒嘢吸返我轉頭 直稱之為吸睛物

 

“EYES CREAM”嘅 LIQUID EYELINER
我揀咗BLACK COFFEE色
雖則我聯想唔倒 ice-cream (EYES CREAM)同咖啡係有乜關係嫁!但我都係買咗佢走


老實講 我現階段完全唔缺eyeliner 尤其是liquid狀
但我往往最把持不住敗最多嘅就係Liquid eyeliner(黑色)
查實前排先買咗支too cool for school囉 /.\
所以打算用埋哩支再一次過分享用後感!
係咁!等我呀………………

||



個包裝有少少似百力滋盒

 || 





||


對比我用得最多嘅“KISS ME”唻講呢 $120係比較貴嘅
但俾完錢先發覺     有折呀!埋單$88
價錢 - 可以!用完再報告夠唔夠LONG LASTING啦

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...