Thursday, May 23, 2013

PRE-WEDDING || Sum and Duncan Part I


  “WHOOP!” the Pre-wedding

 






SWEET永遠飛唔甩老土 食冰皮都冇用
冇話嫁 佢兩個堅係煙韌到核爆


||



||

新娘調皮但喜歡簡單!!!!合晒我何車
爽快的人令我爽皮 新娘只有一個要求“唔好搞咁多嘢吖唔該!!” 其他一切聽我的
你一句對我有信心 我沒有話說 兩行鼻涕直衝兩片唇 手一直化 腦一直轉
只為求你冇機會後悔當日搵我






“WHOOP!”
SEND. WHOOPIMAGE@gmail.com
GO. facebook.com/WHOOPIMAGE

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...